Lesbojen bailauspaikat?

  • 1 / 1
  • leijona69
  • 4.3.2006 22:01
Onko teillä minkälaisia kokemuksia eri ravintoloista minne olette tervetulleet ja minne ette?
Mulle sattui tässä jokunen viikko sitten tosi harmittavasti. Yksi pillerihemmo, kevyt kaappi, heitti mut tanssilattialle. Vikittelin kuulemma hänen tyttöään (se oli tarjoilijan näkemys tilanteesta). Tyttöä en vikitellyt, koska oli niin nirppa. Kunhan höpötin, meidän kaverit jutteli keskenään. No, annoin kundille tillikan, jota hän ei edes tajunnu. Poke tuli paikalle ja lupasi heittää meidät kummatkin pihalle, jos ei rauhotuta. Pillerihemmo ja poke ilmeisesti käyvät samalla salilla. Kuiskailivat siinä keskenään. Annoin asiasta palautetta. Näin kyseisen ravintolan päällikön yöllä ja hän käyttäytyi erittäin töykeästi minua kohtaan. Väitti olleensa itse paikalla, ei ollut. Ei viitsinyt vaivautua vastaamaan, kun toimivat oikein. Ja v...tut! Paikka sattuu olemaan valtakunnallinen halpatyövoimaravintola. Onkohan seksuaalisella suuntautumisella jotain vaikutusta asenteisiin, en tiedä. Täytyy mennä toiselle paikkakunnalle bailaamaan, täällä ei tarvi!