Match.com

  • 1 / 30
  • slummeri
  • 16.11.2005 22:38
En tiedä mitä ajattelette seuran hakemisesta netin deittipalstojen kautta mutta ihastuin aika totaalisesti erääseen henkilöön match.comissa ja vaihdoimme "virtuaalisuudelmat" mutta jotta toiselle olisi voinut lähettää viestin niin olisi pitäny olla luottokortti ja maksaa ainakin 25e, itsellä ei ole luottokorttia ja nyt ottaa päähän jos menetin kontaktin tähän ihmiseen vain sen takia.. :/ minusta aika huono järjestelmä.. Tähän ketjuun voi siis kirjoitella omia kokemuksia ja mielipiteitä deittisivustoista.. :)
Itse olen selaillut erilaisia deittipalveluita. Muutama kiinnostavaa henkilöä olen löytänyt, mutta yhteyttä en jostain syystä ole ottanut. Match.comin maksullisuus on todellakin ärsyttävää, mutta minkäs sille voi. Maksa tai ole ilman.
  • 3 / 30
  • slummeri
  • 16.11.2005 23:21
Olisin kyllä maksanut mutta ei ole luottokorttia..ehkä jenkkilässä sellanen on jo 5-vuotiailla mutta ei se Suomessa ole niin yleinen käytäntö..kai?
Aivan.. ymmärsin väärin. Suomessa luottokorttia ei alaikäiset saa... ainakaan helpolla. Tosin esim. Visaan ja MasterCardiin on mahdollisuus hankkia rinnakkaiskortti. Ainut joka menee lähelle on Visa Electron.. mutta sekään ei luottokortti varsinaisesti ole. Ainakin Sampon Visa E:n muutamat nettikaupat (mm. applen iTunes music store) hyväksyvät luottokorttina.. mutta Match.comista en tiedä. Ikävää jos vastauksen antaminen on mahdotonta maksuvaihtoehtojen puutteelisuuden takia :/

Juuri lueskelin yhtä deittiä ja vastauksen lähettäminen oli napin painalluksesta kiinni.. en sitä sitten lähettänyt. Ujous, arkuus.. en ymmärrä mikä siinä pelottaa, mutta ei vain tunnu hyvältä.

Ensimmäinen viestini oli hieman töykeä lopussa.. pahoittelen.. ei ollut tarkoitus.
  • 5 / 30
  • marianna
  • 16.11.2005 23:29
En ole tutustunut tuohon Match.comiin eikä kirjoitustenne perusteella kiinnostaka tutustuakaan, ihan törkeetä rahastusta tuollainen! Itse olen käynyt jonkin verran deitti.netissä, mulla on ollut oma ilmoituskin siellä.
  • 6 / 30
  • voihannenä
  • 16.11.2005 23:30
Mua hölmöä! Mä vasta jokin aika sitten laitoin sinne oman profiilin oikein kuvan kanssa... Enhän mä törppö mitään ottanut selvää sen enempää. Profiilin luominen ja kuvan laittaminen oli ilmaista, enkä edes lukenut miten yhteydenottaminen tapahtuu. Nythän mä vasta hokasin että vastaaminen maksaa! Böö, huono juttu......Jäi prinssi löytymättä!
Deitit on kyllä aika vähissä. Cityssä ei nykyisin olen kuin muutama ilmoitus ja Iskurin (siis Koodi.net) ilmoitukset on pelkkää pika-apuseksikamaa.
  • 7 / 30
  • voinhannenä
  • 16.11.2005 23:40
Naps, nyt kävin poistamasta profiilini Match.comista....tällanen toiminta ei kiinnosta.
  • 8 / 30
  • slummeri
  • 17.11.2005 0:13
Korjataan nyt hiukan että en siis ole alaikäinen mutta opiskelijana ei nyt kauheaa intoa tunne luottokorttia kohtaan kun electronilla pärjää hyvin.. Melkoista rahastustahan tuo on mutta karsii kyllä turhat "pelleilijät" joukosta pois..pienempikin summa siihen kyllä riittäisi! Harmi etten ole löytänyt kyseisen henkilön ilmoitusta muualta.. :( koitin laittaa profiiliini sähköpostini mutta profiilini hylättiin sen takia.. itse en myöskään ensin tajunnut tuota vastaus jutun vaikeutta ja kalleutta, luulin paikan olevan ilmainen.. :/ Aika huijausta..
Katselin cityn ilmoja aktiivisesti pari vuotta, mutta nykyisin en enää. Lähinnä siellä oli samat ilmoitukset uudestaan ja uudestaan, seksiseuran hakua, vääriä paikkakuntia ja paljon sellaisia vaatimuksia joita en voinut täyttää. Muistelisin että kolme ilmoitusta siellä oli joihin mietin vastaavani.

-Ensimmäinen tyyppi vaikutti olevan varsin mukava ja rento. Surffasin hänen kotisivulleen ja hän osoittautui sitten liian hyvännäköiseksi ja tyylikkääksi maailmankansalaiseksi, joten turha tuhlata aikaa.
-Toinen tyyppi oli metallisti, kuva mukana. Hyviä ajatuksia, mutta tunnusti etsivänsä komeaa seuraa, aivan kuten itsekin oli. Seuraava.
-Kolmas tyyppi tuntui olevan niin lähellä sitä mitä etsin että oli hyvin lähellä että olisin vastannut. Väärä paikkakunta ja hänen pituutensa ( 170cm ) kuitenkin pistivät miettimään, joten jätin tekemättä. Olen itse kuitenkin noin 15 cm pidempi. Toivottavasti kaveri kuitenkin on löytänyt miehensä, sen verran hellyttävä se ilmoitus oli :)

Ja valtaosa lopuista oli sitten näitä "hei oon xx-vuotias mies lapualta, pistä mailia ja katsotaan josko jotain tapahtuisi". Oikeasti, jos ei jaksa kirjoittaa tuon enempää rivejä niin ehkä kannattaisi jättää nuokin kirjoittamatta... epäilen että vastauksia ei ole tulvinut.

Aika vähän tuntuu suomessa olevan valinnanvaraa. Parempi onni seuraavassa elämässä sitten.
Voi teitä kitisijöitä! Minkä ihmeen takia jonkun pitäisi pitää yllä mitään palvelua ilmaiseksi persaukisille avuttomille? Joskus vaan niin ärsyttää :-)
Ja hauskaa joulun odotusta kaikille !
Siis lisäykseksi tuohon äskeiseen! Tarkoitukseni alunperin laittaa yksi seuranhakupaikka , joka tiettyyn rajaan asti on maksuton ts. voi vastata ja lähettää viestejä toisille käyttäjille tosin rajoitetun määrän päivässä:
http://www.gaydar.nl/
mitä hauskaa mukamas joulussa on, häh? toivota jotain vielä turhempaa
Match.com on minustakin pelkkää rahastusta. Samoin kuin gaydar. Olin gaydarissa, mutta kyllästyin, kun kaikesti piti maksaa. Eikö löydy mitään muuta kansainvälistä sivua joka olisi ilmainen jokaiselle?
Dion tunnelmat on tosi tutut. Kaikki hyvät tyypit noissa deittipaikoissa usein tuntuu olevan jo vähän "liiankin" hyviä, vaikka eivät edes oisi. Mitään välimaastoa ei oikein tunnu olevan, joko haku on ultratosissaan, supermalli ja muuta kivaa tai sit se on jotain epämääräistä panoseuraa, sekä juuri 3 rivin jotain, "hei, olen Jussi Järvenpäästä ja blaah, blaah" juttuja.
Tosin toi ulkonäkö juttu on tietty omallakin kohdalla vähän noussut. Joskus nuorempana etsin jonkun deitin kautta seuraa ja unohdin sit vähän tarkemmin määritellä minkä tyyppistä ja ikäistä seuraa hain, niin vastauksia kyllä tulvi, mutta keski-ikä taisi olla 45 ja muutenkin ei ehkä ihan parhaimmasta päästä ollut tyypit. Sit jos taas laittaa omat kriteerit liian korkealle, niin vastauksia on aivan turha odottaa, korkeintaan joku itseään vähän liiankin täynnä oleva persläpi joka luulee olevansa jumalattoman hyvännäköinen saattaa vastata ja tuloksena voi olla katastrofi (kokemusta on...). Jaa-a, ei se elämä ole helppoa...turha valittaa kuitenkaan, onhan sieltä hyvääkin seuraa löytynyt paljon ;)

Suomessa tietty nää piirit on kans vähän turhan pienet, eli valinnanvaraa ei sit kuitenkaan varmaan ihan läjäpäin ole.
Jos hyvää seuraa on löytynyt paljon ni mitäs sitä sitten valittamaan. Sitten jos koko ajan haluu vaan lisää sitä hyvää seuraa nii kaipa sen tyhmempikin tajuu, että vähiin käy ennen kun loppuu.
moro kundit. mitä haluutte noiden matchien ja gaydarien ja muitten deittineittin kautta hakee? kundikavereita vai actionia? suomesta vai ulkomailta asti?
nos jos haette kundikavereita ja actionia niin sitten kotimaiset netit parempia. mut niissäkin on aina ne samat pärstät tai feikit.
gayromeo.com tuntuu toimivan ihan ok. Olin kesällä lomailemassa ja tuota kautta tapasin pari miestä etukäteen.
  • 21 / 30
  • opisk.poju78
  • 18.11.2005 12:47
Samaa mieltä Sätin kanssa.
Gayromeo.com on vielä ilmainen ja ainakin minusta hyvä sivusto. Sen kautta olen saanut pari hyvää kaveria (ulkomailta).
itse haluan lähinnä tutustua uusiin ihmisiin (en "äksönin" merkeissä) ja ehkä sieltä voisi löytyä joku vakavempaakin suhteeseen.. eihän sitä koskaan tiedä. ja tosiaan.. ihan lahden lähiympäristössä mieluiten.
Oikeastaan olisi kiva kuulla mahdollisia onnistumistarinoita nettideittien suhteen, etenkin nyt kun pimeät syysillat alkavat masentamaan :P

Esim. mitä etsit? Luonnetta, elämäntapoja ( urheilullinen tjsp ), ikäluokkaa, pituutta, painoa, älykkyyttä, harrastuksia. Ja sitten sitä kuinka hyvin onnistuit saamaan nämä samaan pakettiin ja vielä onnellisesti itsestäsi kiinostumaan :)
mä olen löytänyt muutamia kivoja kavereita qx:n kautta. Hengenheimolaisia ja juttuseuraa ja osan olen tavannutkin, en seksin vaan kaveruuden merkeissä.
Nnoh. Oon loytanyt kavereita taalta yhtakaikki.
Kaamos on tosin harventanut viime aikoina...

Gayromeota olen ylistanyt taalla ennenkin: ilmainen, toimiva,
erityisesti "verkostoituminen" Saksanmaalle onnistuu paremmin kuin hyvin.

Yhdistyneiden kuningaskuntien Gaydar taas, simply, sucks.
tuossa gaydarissa on muutaman tuhannen helsinkiläisen homon sivu, suosittu ja hyväksi havaittu kai vissiin sitten.
aika hyvä yhteenveto suomalaisista deittisivustoista löytyy tuolta http://www.deittisivustot.com/vertaile-palveluja/

itse olen käyttänyt suomi24:ää ja kun oppii suodattamaan feikit niin se on ihan mukava mesta. seuraavaksi voisi kokeilla vaikka kokonaan maksullista sivua ja katsoa onko siitä jotain hyötyä.
Kiitos vinkistä, vaikka onkin vanha keskustelu. Aika paljon on noita palveluita tullut ja mennyt, mutta jotkut palvelut vain on ja pysyy.

Olen todennut kotimaiset vaihtoehdot parhaiksi seuranhakuun täällä Suomessa. Pitää aika tarkkana olla hinnoittelujen kanssa, koska monet meinaa veloittaa luottokorttia ihan jatkuvasti...
https://aikuiset.com/seuranhaku-netissa/
Tossa melkein ne yleisimmät tätä nykyä. Pidän E-kontaktista, koska voit käyttää sitä vain hetken, eikä veloitus jää junnaamaan päälle.
  • 30 / 30
  • taistelulaiva
  • 25.9.2023 16:25
moi,ihan uus täällä,ja on alkanut tuntuu sult et tää ois oikee paikka etsii itseään....ku on alkanut miehet kiinnnostaa