Suuseksin antamisen mielihyvä ?.

Hei!
Kirjoitan viestiä ihan tosissani ja hienoisen epätietoisuuden vallassa.
Hieman taustaa: Olen pian 70- vuotias oman bi-seksuaalisen identiteetinsä vasta nelikymppisenä löytänyt mies.
Suuseksiä olen antanut ja saanut niin naisen kuin miehen kanssa. Tähän saakka suuseksi on ollut osa esileikkiä, kunnes viime viikolla koin jotain muuta.
Tapasin itseäni parikymmentä vuotta nuoremman miehen, joka tahtoi yksipuolisesti antaa minulle suuseksiä. "Itselleen" hän ei tahtonut mitään.
Nautintoni oli uskomaton. Sain vain antautua ja tuntea mieletöntä nautintoa ja lähestyvää mielihyvän huippua.
Varovasti utelin miekkoselta, mikä suuseksin antamisessa kiihottaa. Hän ei osannut tai tahtonut tarkemmin kertoa. Sanoi vaan tuntevansa tarvetta tehdä niin.
Koetin etsiä tältä foorumilta ja koko bittiavaruudesta vastausta kysymykseen sitä kuitenkaan löytämättä.
Mikä suuseksin antamisessa tuottaa nautintoa?
  • 2 / 4
  • Hotcandy
  • 24.3.2024 13:24
Tuohon ei ole yhtä vastausta, kun imen ja hellin miehen kalua, kiihotun suunnattomasti kun mies murahtelee ja ampuu suuhuni kaiken, hän menettää hallinnan, minun kohdalla hän haluaa että riisun housut nilkkoihin ja menen sänkyyn pyllistämään ja hän nussii minua, haluan olla haluttu ja että mies himoitsee minua ja vahtii että minun pyllyni kuuluu hänelle, kiihotun voihkeesta ja laukeamisesta, minäkin tykkään imeä kauan ja osaan kaksin käsin tyydyttää, esinahka alas ja pidän alhaalla, liukua niin että voin puristaa munaa ja hangata ylös alas, imen tattia samalla, osaan imeä lujaa ja saan isonkin munan kokonaan suuhun, tykkään miellyttää ja tuottaa hyvää oloa, opettelen panemisessa pienii asioita, kiristän pyllyä kun muna sisällä, tai osaan perseelläkin lypsää kun kalu on lauennut, imen spermat sisään, menen mahalleni että spermat valuu syvälle, joskus niitä ryöpsähtää housuun mutta haluun itse yksin nauttia ja tuntea sen kun valuutanvaihto
  • 3 / 4
  • Hotcandy
  • 24.3.2024 13:24
Tuohon ei ole yhtä vastausta, kun imen ja hellin miehen kalua, kiihotun suunnattomasti kun mies murahtelee ja ampuu suuhuni kaiken, hän menettää hallinnan, minun kohdalla hän haluaa että riisun housut nilkkoihin ja menen sänkyyn pyllistämään ja hän nussii minua, haluan olla haluttu ja että mies himoitsee minua ja vahtii että minun pyllyni kuuluu hänelle, kiihotun voihkeesta ja laukeamisesta, minäkin tykkään imeä kauan ja osaan kaksin käsin tyydyttää, esinahka alas ja pidän alhaalla, liukua niin että voin puristaa munaa ja hangata ylös alas, imen tattia samalla, osaan imeä lujaa ja saan isonkin munan kokonaan suuhun, tykkään miellyttää ja tuottaa hyvää oloa, opettelen panemisessa pienii asioita, kiristän pyllyä kun muna sisällä, tai osaan perseelläkin lypsää kun kalu on lauennut, imen spermat sisään, menen mahalleni että spermat valuu syvälle, joskus niitä ryöpsähtää housuun mutta haluun itse yksin nauttia ja tuntea sen kun valuutanvaihto
  • 4 / 4
  • Hotcandy
  • 24.3.2024 13:25
Tuohon ei ole yhtä vastausta, kun imen ja hellin miehen kalua, kiihotun suunnattomasti kun mies murahtelee ja ampuu suuhuni kaiken, hän menettää hallinnan, minun kohdalla hän haluaa että riisun housut nilkkoihin ja menen sänkyyn pyllistämään ja hän nussii minua, haluan olla haluttu ja että mies himoitsee minua ja vahtii että minun pyllyni kuuluu hänelle, kiihotun voihkeesta ja laukeamisesta, minäkin tykkään imeä kauan ja osaan kaksin käsin tyydyttää, esinahka alas ja pidän alhaalla, liukua niin että voin puristaa munaa ja hangata ylös alas, imen tattia samalla, osaan imeä lujaa ja saan isonkin munan kokonaan suuhun, tykkään miellyttää ja tuottaa hyvää oloa, opettelen panemisessa pienii asioita, kiristän pyllyä kun muna sisällä, tai osaan perseelläkin lypsää kun kalu on lauennut, imen spermat sisään, menen mahalleni että spermat valuu syvälle, joskus niitä ryöpsähtää housuun mutta haluun itse yksin nauttia ja tuntea sen kun valuutanvaihto