Heteropriden puheenvuoroissa runsaasti homovastaisuutta (juttukommentit)

  • 1 / 21
  • puppeliassi
  • 21.9.2013 16:51
ilmeisesti suomessa suurinosa heteroista on enemmistönä ihan tyytyväisiä asemaansa mutta vainoharhaisia oli n.50. ja seksuaalivähemmistöjä tukevia oli enemmän vaikka en ollut edes kuullut että vastamielenosoitusta suunniteltiin.

seksuaalvähemmistöjen tasa arvo pridessi oli paljon enemmän osallistujia kuin heteropridessä koska seksuaalivähemmistöt on vielä toisen luokan kansalaisia ainakin suomen lain sekä eräiden muiden mukaan.

homosaatiota ei ole olemassa: homous on pitkään aikaan ihmiskunnan historiassa hyväksyttävää suomessakin mutta silti tutkimusten mukaan 1900 alkupuoliskosta 2000 alkuun ei homous ole lisääntynyt vaikka monessa maassa tasa arvo ja syrjimättömyys on ottanut isoja askelia ja homoja näkyy mediassakin siis 5% ihmisistä on homoja, biseksuaaleja 5-10% aseksuaaleja 1% ja loput heteroita

ja kuten läpi käytiin voicessa niin samaa sukupuolta oleviesta kertovia juttuja ei ollut edes 5%.

jos olisi homosaatio luku olisi 20-99% ja homoseksuualien määrä olisi vähintään tuplaantunut ja biseksuaalien nelinkertaistunut.

edit ja minusta on surullista että näillä heteroprideen osallistuvilla monella ei ilmeisesti naista ole tarpeeksi saaneet ja miehisyys on koetuksella jonka purkavat sitten homoihin, mutta ajattelisivat järkevässti: jos kaverisi on homo jää sulle paremmat mahdollisuudet saada naista. näin minun kaverini sanoi mulle, hän toivoisi että homous lisääntyisi että hänellä olisi helpompaa :D

Kommenttia muokattu: 21.09.2013 klo 16:54
Sinälläänhän tuo ei ollut suomalaisen historian ensimmäinen hetero-pride, sillä perinteisesti kesäkuun viimeisellä viikolla järjestettävä Pride on ihan pride kaikillekin, emotionaalis-seksuaalisuudesta riippumatta ja siellä on ollut jo monena vuotena mukana myös Ylpeitten Heteroitten poppoo

http://2.bp.blogspot.com/-ok6SRW77Zzk/ThKWvkO00mI/AAAAAAAAAps/8eizB_BL6-U/s1600/ylpeat_heterot.jpg

Eli hetero-Pridejä on vietetty jo monesti aiemminkin.

Samoin esim. Helsinki Samba Karnevaalissa on ollut mukana monia (oletus)heteromiehekkäitä miehiä myös

http://s.omakaupunki.hs.fi/news/images/uploads/_dsc8528_ai.jpg

Itseasiassa tosi söpöstikin.

Kommenttia muokattu: 21.09.2013 klo 19:33
Siellä oli hetero-pridettäjillä hupaisia mielenilmaustekstejä, kuten

"Heterojen avioliitto-oikeus turvattava!"

Onko sitä jokin uhkaamassa?

En oikein huomannut, että nuo hetero-pridettäjät olisivat viestittäneet itseltään jotain puuttuvaksi ja vaatineet itselleen jotain. Ennemminkin kaikki keskittyi vain suoraan tai kiertäen vaatimaan muilta jotain pois.

Ihan melkein huolestutti se, että nuo hetero-pridettäjät eivät oikein osanneet iloita heteroudestaan - melkeinpä heitä voisi tuon mielenilmauksen perusteella luonnehtia hetero-apaattiseksi suuntautuneiksi.
  • 4 / 21
  • Homopallero
  • Homopallero
  • 21.9.2013 19:40
Tässäkö ne kansan syvät rivit sitten olivat? Aika pieni ydinjoukko.

Mika Niikon läsnäolo ei yllätä yhtään. Puheista paistaa läpi oman itsensä pelko ja viha.
Eiköhän tämä natsijuttu tee tästäkin debatista turhan jatkaa. Natsi on natsi, ei niiden läppien takia kannata provosoitua artikkeleita kirjoittelemaan. Tekivät sitten heteroille karhunpalveluksen. Mikäs siinä.
Jos nyt ymmärrän tämän koko kuvion oikein, tuo miesporukka teki oikeastaan heteroille karhunpalveluksen.

Jos olisin hetero, tämän julki tulleen tiedon jälkeen olisin hyvin vihainen.
Minusta tuntuu, etteivät he tehneet heteroiden suhteen mitään. He eivät edusta heteroita, vaan jotain homo-ongelmaista joukkoa, jolla ei ole erityistä tekemistä minkään seksuaalisen suuntautumisen kanssa.

Jos olisin hetero, ajattelisin suunnilleen samoin kuin nytkin: turha joukko.

Useimmat heterot näyttävät olevan valmiita siihen, että yhdenvertaisuus etenee.
Vastamielenosoittajien ryhmästä ja taustoista minulla ei ole tietoa. Arvioin, että he olisivat asiallisella ja rauhallisella esiintymisellään keränneet enemmän myönteisyyttä asialleen, kuin nyt metelöinnillään.
Mielenosoitusta seurannut lähetti viestin, että poliiseja taisi olla hänen havaintojensa mukaan paikalla suurempi joukko kuin varsinaisia mielenosoittajia.
Itsekin voisin vähän heristellä sormeani joillekin vastamielenosoittajille. Kaikkien osanottajien esiintyminen asiattomuuksien huuteluineen ei ollut aivan eduksi. Toki ymmärrän vastamielenosoitukseen osallistuneista äänekkäimpiäkin, sillä olihan kyse pitkälti henkilökohtaisesta asiasta, johon heteropriden viestin loukkaus kohdistui.

Itse en päässyt paikalle seuraamaan tapahtumia, vaan käsitykseni tapahtumien kulusta perustuu tiedotusvälineiden antamaan kuvaan.

EDIT:

Ilmaisen toki tyytyväisyyteni, mikäli heteropriden järjestäjät saivat järjestämänsä tapahtuman myötä kursittua kasaan ilmeisen huteraa heteroidentiteettiään.

Kommenttia muokattu: 22.09.2013 klo 11:37
Noiden heteroprideaktivistien ajatusmaailma ja ymmärrys kiteytyy aika hyvin noihin "kommunisteja ne on" kommentteihin.
En ollut paikalla, mutta äänekäs vastamielenosoitus oli varmaan paikallaan, kun itse mielenosoitus vaati homoja vaikenemaan tai häviämään. Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
Silminnäkijä dokumentissahan jollain oli päällä paita jossa luki "Minun Mannerheim on valkoinen". Siinä vaiheessa pitäisi viimeistään tajuta minkälaisista aatteista on kyse.
Hetero Priden aktiivi Jani Viinikainen myöntää Ylen klo 15.46 julkaistussa jutussa sittenkin osallistuneensa natsikuviin: http://yle.fi/uutiset/hetero_priden_aktiivi_myontaa_sittenkin_osallistuneensa_natsikuviin/6843610

Mitä tulee "Minun Mannerheim on valkoinen" -paitatekstiin, niin pitää puistella päätään. Minä käsitän isänmaallisuudeksi ennen kaikkea oman kielen ja kulttuurin erityispiirteiden vaalimisen. Paidan tekstissä oli unohdettu possessiivisuffiksin käyttö.

Timo Soinin perussuomalaisen puolueen toivot vauhdissa.

Olen varsin vakuuttunut siitä, että heteropriden virallinen järjestäjä Jani Salomaa oli varsin tietoinen Viinikaisen yhteyksistä kansallissosialistis-henkiseen porukkaan.
  • 18 / 21
  • Hieno maali!
  • 22.9.2013 19:50
Hetero pride, toiselta nimeltään "homojen vihaajien oma maali", on paikallaan: normaali järkiset ihmiset näkee kuinka noloa porukkaa uusnatsit on ja tuumii ettei ainakaan halua jakaa noin arvottomia arvoja. Totuus tulee selville.
Kyllä kuulee natsien äänensävystä että harmittaa, kun suurinosa suomalaisista ja MAAILMASTA on heidän kanssaan eri mieltä. Ihmisriepu pride.
SurkuHupaisaa, miten tuossa (Frankieboyn linkkaamassa) videossa hetero-pridettäjä julistaa että "aikuiset voi tehdä valintansa, mutta lapsille ei pidä tuputtaa mitään arvoja (tarkoittaen tietoa seksuaalisuuden monimuotoisuudesta)" mutta ei kykene liittämään tuota uskontojen tuputtamiseen lapsille. Tuolla hetero-pridessähän tuputettiin raamattu-uskomustakin taas, eli hölynpölyä ja usein käytännössä viha-aatetta.

Vastamielenosoittajien jotkin lausahdukset olisin jättänyt huutamatta, mutta toisaalta tulee sitten mieleen, että jonkunhan olisi pitänyt taistella aikoinaan pontevammin myös natseja, stalinisteja, maolaisia, batistoja, imaameja, luthereja ... vastaan.

Kommenttia muokattu: 24.09.2013 klo 08:03