Suomen tasa-arvomaine peittää todellisuutta (juttukommentit)

  • 1 / 5
  • JS75
  • 19.8.2013 12:44
Olen ilahtunut, että suomut ovat putoamassa Ranneliike.net:nkin toimittajien silmiltä tässä asiassa edes paikka paikoin - lisäisin tähän myös kokoomustaustaisen nykypresidenttimme ankean mitättömän toiminnan HBLQIT-kysymyksissä.
  • 2 / 5
  • human
  • 19.8.2013 18:24
Niin, onhan se hieman nurinkurista ja ristiriitaista, että Helsinginkin (kokoomustaustainen) pormestari tulee avaamaan Priden ja julistaa Helsingin olevan hlbt-myönteinen ... mutta sitten kuitenkin Helsingin kaupungin matkailusivujen venäjänkielisestä näkymästä on visusti poistettu kaikki hlbt-ystävällisestä Helsingistä kertova.
  • 3 / 5
  • JS75
  • 19.8.2013 20:20
Jatkan vielä osittain kommentiksi human-nimimerkille: on tietysti kiva ja tärkeää, että Hgin pormestari tukee tuolla tavalla HBLQIT-kysymysten esillä oloa myönteisesti - kuitenkin kansallisissa ja kansainvälisissä yhteyksissä koko maan johtaja (eikä yhden kaupungin) olisi luonteva taho pitämään näitä kysymyksiä esillä. Muistelen, että S. Niinistö tultuaan valituksi puhui pyrkivänsä tulemaan aidosti koko kansan presidentiksi. Olettaisin, että melko monet HBLQIT-ihmiset äänestivät vihreiden ehdokasta. En nyt ihan saa omassa päässäni yhteenlaskua toimimaan, että S. Niinistö olisi jämerästi lähtenyt toteuttamaan tuota lupaustaan.
  • 4 / 5
  • oscari
  • oscari
  • 20.8.2013 23:10
Olen palhoillani, mutta minusta Sauli Niinistä on yksi kehnoimpiä pressoja ikinä. Moista saamattomuutta ja toimettomuutta. Miksi mies ei olaa toimia ja tehdä yhtikäs mitään.

Hän ei ainakaan ole minun presidentti, ei missään mitassa.
  • 5 / 5
  • Xx_Val_xX
  • 20.8.2013 23:38
Niinistö onkin rassukka, kyllä, kyllä herra putin (kehdonryöstäjä)