Videokaupan sulkeminen nostatti tunteita (juttukommentit)

  • 1 / 7
  • Anonyymi
  • 27.9.2011 15:54
Itse ainakin olin ihan vaan hyvilläni kyseisen liikkeen sulkemisesta.

Kunnon homo-miehethän voivat tutustua ja tavata jomman kumman asunnollakin - joten mihin mosia paikkoja oikein muka erityisesti tarvitaan, ainakaan homo-miehille. Vai olisiko niin, että tuollaisissa paikoissa käyvät enempikin ne, vain ja ainoastaan seksin perään olevat miehet, joiden vaimo odottaa sitten kotona. Noin ehkä ollen, paikkahan kannattaisi nimetä vaikkapa seksi-harrastus-bilttuuksi.
  • 2 / 7
  • Roskakuski
  • 28.9.2011 10:31
Keltaisesta Ruususta käyty nettikeskustelu on valitettavan tyypillistä homoille: faktat päin seiniä, sepitettyjä tarinoita että paikalle tulisi homo-baari ja huvittavimpana "tietona" ovien tilapäisen sulkemisen syyksi mainittu katselukoppien laittomuus. Myös maininta remontista herättää minussa kummastusta sillä siitä ei ole mitään mainintaa ulko-ovessa olleessa sulkemisilmoituksessa! Kerrassaan harhaista havainnointia.
Sanoisin, että Keltainen Ruusu -keskustelu on tyypillisestä ihan kaikenlaisille ihmisryhmille. Kun jotain tapahtuu, alkaa spekuloiminen, huhumylly ja salaliittoteoriointi.
  • 5 / 7
  • Ohikulkija
  • 17.10.2011 14:48
Oveen ilmestynnyt ilmoitus:Avataan 26.10.2011;että silleen.
  • 6 / 7
  • asia kiinnostaa mua
  • 6.9.2014 21:51
ikävää kun liike suljetaan jotkut tahot haluavat kilpailijan pois kyseiseltä paikalta joku havittelee nämä liike tilat itselleen.Perustavat tähän jonkun ravintolan.Julkistaisivat tiedot viipymättä.T.Pena
  • 7 / 7
  • Public eye
  • 7.9.2014 11:38
Taasko se on menossa kiinni?
No, jos liikeidea on hyvä ja toimintaa on mahdollista harjoittaa kestävällä pohjalla, kyllä jatkajia löytyy paikasta riippumatta.