Kristillisdemokraatit aikovat taistella avioliiton pitämiseksi vain miehen ja naisen välisenä (juttukommentit)

  • 1 / 3
  • Riquman1990
  • 3.7.2010 20:53
Siinähän Räsänen vastustaa. Jos kaks toisiinsa rakastavaa ihmistä haluu mennä naimisiin, ei Räsäsellä pitäs olla siihen mitään sanomista. Ei se sen tai muiden uskovaisten perhettä uhkaa tai jos uhkaa, ni ei niiden perhe oo sillon kovin kestävällä pohjalla ollu muutenkaan...
Räsänen pelkää että sen mies lankeaa "pimeälle puolelle". Onkohan Päivi itse kokeillut koskaan naista?
  • 3 / 3
  • FreedomFighter
  • 31.7.2010 16:32
Julistakoon sodan ihan keskenään, mutta ei parane sillä ylpistyä. On tässä muutkin joutuneet taistelemaan pitempään - tosin perusoikeuksista (rakkaus), jotta maailmasta tulisi kaikille parempi paikka elää. En toistaiseksi ole keksinyt yhtään sen parempaa tavoitetta ihmiselle kuin pyrkiä kaikkien onneen. Vaikka se näyttää tietyille tahoille olevan niin käsittämätöntä, niin keneltäkään se ei ole mitään pois, mutta jos joku jostain selittämättömästä syystä ahdistuu ajatuksestakin, että ihmiset voisivat olla tasavertaisia, niin suosittelen sellaisen ihmisen hankkiutuvan hoitoon.

Olen vielä nuori, enkä koskaan ajatellut sekaantuvani politiikkaan, mutta nyt olen päättänyt vaikuttaa asioihin omalla panoksellani, koska huomasin sen yhtä tärkeäksi. Ja tiedän keitä en äänestäisi edes taivaan porteilla. Tämä on tilaisuutemme vaikuttaa, jotta ihminen olisi arvokas ihmisenä!