Pori-Tampere (ja lähikunnat) hoi ! :)

  • 1 / 2
  • LepakkoLady93
  • 11.6.2015 22:54
Hmm... alkajaisiksi täytyy sanoa mutta on hieman hämmentävää kun tuossa lukee, kun alkaa kirjoittamaan tekstiään, että "Kontakti-tai seuranhakuilmoitusten jättäminen kielletty", kun palstan viestejä vilkuilee niin huomaa, että täällä muutkin näyttävät kirjoittavan kuka kaipailee mistäkin päin suomea seuraa, ystäviä, parisuhdetta ja näin niin en oikein tiedä miten muutenkaan tätä asiaa tähän kirjoittaisi ja muotoilisi... :D *On hieman pahoittelevan ja hämmentyneen näköinen*

Olen 22-vuotias positiivinen ja eloisa, naisellinen sinkku lepakko neitokainen, joka pohdiskelee mahtaakohan Pori-Tampere (ja lähikuntia unohtamatta) akselilla olla ketään 22-35v tasapainoista, hellää ja rehellistä huumorintajuista naista... ? :)

Olisi kiva saada niin uusia ystäviä kuin myöskään en sulje pois vakavaa parisuhdettakin, jos oikein kolahtaakin yksiin ! :)

Mutta pidemmittä puheitta, jos yhtään koit tunteen että haluaisit tutustua minuun niin rohkaise mielesi ja kerro minulle olemassaolostasi :) Minulle voi pistää viestiä; rosegoldbat93@gmail.com

Toivottavasti kuulen sinusta ! :)